i ♥ you forever !

sayaaa hepyyy :)) 


wahhhhhh ! baru sebentar tadi saya senyumm sampai ke telinga. Haha
nak tahu sebab hape ? hehe . adelahh... ehh , jgn bengang ! haha ok ok saya cerita.
Alkisahh.. Haha tadi saya bukak profile facebook yg saya anggap "musuh tu.." haha tekezoOot saya di buatnya oleh kerana orang yg mengawal atau dipendekkan cerita orang yang onlinekan profile tu ialah.. jeng jeng jeng (!)
...ialah MYPUJAANHATI haha . dia saja buat begitu kerana hendak menguji saya katanya . ewahhhhhh, membazir air mata saya selama ni kerana menangis sebab dia =,=

semasa sy dpt thu pasal bende tu , ya Allah ! rasa mcm nak lari satu pantai . hishhhhhh ! jahat betol diaa , penat aku rekacipta post jiwang jiwang sebelom ni :P hihi . malu aku !

tak kisahlah malu ke tidak , yg pnting itu bukti bhwa aku sygggg amat akan diaa :D apa yang buat aku bangga lagi , dia ada campor nama kami dan jadikan nama profile tersebottt ! wahhhhhhhh.. terujaanya aku . haha ! 
sygggggggg , you are the best of the best lahh ! i love you damn so muchhh .
lepas ni i janji takkan marah marah you lagi , i'm sorry sebab salu abaikan you and saketkan hati you ! sekarangg baru i tahu mcm mana bila kita disakiti oleh orang yang kita sayangggg ! thankss for everythings ♥ lurvee youuuhhh !

0 bebelan si RARA:

Post a Comment