ini yang terbaik untuk kita :|

awak tak pernah anggap saya seperti ape yang saya anggap awakk ! selamanya ni saya saja yang terhegeh hegeh kat awak sehingga satu hari saya tak tahan dengan awakk ! yaa saya akui memang perbuatan saya yang dulu itu bodoh ! saya sendiri yang mnggali lubang , dan kini saya sendiri telah masuk ke dalam lubang tersebut , tetapi setelah saya masuk ke dalam lubang , kenapa awak datang menyelamatkan saya lalu pergi begitu sahaja . Awak tahu , saya tak pernah lupakan awak walaupun kita tak pernah berjumpa , saya cuba jadi yang terbaik untuk awakk , saya cuba jaga perasaan awak tapi apa yang saya dapat ? tiada apa apa kan ? Cuba awak bayangkan jika awak berada di tempat saya , di saat saya memerlukan awak , awak tiada ! dan di saat awakk memerlukan saya , saya sentiasa membantu ! cuba awak rasakan ? terkadang saya cuba untuk meraih pandangan awak supaya tertumpu terhadap saya tapi apa yang saya dapat ! semuanya KOSONG . bagi awak , segala janji kita segala harapan yang awak bagi hanya 'rekaan semata mata' . Mengapa dengan orang lain awak boleh lakukan segala galanya dan kenapa jika bersama saya awak tidak boleh lakukan sebegitu ? awak bahagiakan mereka dan awak bahagia apabila menggembirakan mereka tetapi mengapa terhadap saya awak anggap seperti buih belon yang pada mulanya cantik dan pekat lalu lama kelamaannya pudar dan pecah ! awak , kalau benar awak dah tak perlukan saya , tolong biarkan saya pergi dan tolong jangan cuba untuk kembali ! saya berkata sebegitu bukan kerana saya tidak cinta akan awakk TIDAKK ! saya sangat mencintai awak . Justeru , saya rasa.. dengan perkara ini kita berdua akan berasa aman disamping tiada perasaan salah sangka :) harap awak menerimanyaa..



0 bebelan si RARA:

Post a Comment